Product: La Fitness Membership Clear all filters (401 of 401 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I used my wellness card to join the club, just to use up the monies.I told them i would not provide additional billing source, since i was only signing up for the few months the card covered. They are now hounding me nearly a year later for $29.99. because i didn't...
Read more
Product
La Fitness Membership
I didn't like
  • Deceptive practices
#1144526
Reply to reviews
LA fitness isn't for the the customers . At first they may seem like it but all they care about is money and when you come to them with concerns they treat you with disrespect . I love working out at the gym . I've had no issues before until I had to cancel my...
Read more
2.5
Product
La Fitness Membership
#1127231
Reply to reviews
I did not give LA Fitness the number. Somehow, they got ahold of the new number, to include the number on the back and resumed charges. I am now in the process of filing a complaint with my bank and will file with the BBB. This is an unethical company. I had two...
Read more
2.5
Product
La Fitness Membership
#1118177
Reply to reviews

La Fitness - Rip off

#1162200
1.0
Details
Once you sign a contract, you’ll be charged forever against your will
Comment
Show
Additional Fees
Billing Practices
Cleanliness
Customer service
Diversity of Products or Services
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website

La Fitness - Cancel without going in

#1141813
1.3
Details
L.A. Fitness and Pro Results | P.O. Box 54170, Irvine, CA 92619-4170, USA | 949-255-7200 | Send a letter to the above with a signature confirmation, then call the number and press ext 6. Ask for a manager and confirm your account is canceled. They billed me for two months still after my letter was received!
Comment
Show
Additional Fees
Billing Practices
Cleanliness
Customer service
Diversity of Products or Services
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website

La Fitness - Horrible company policy! Join a different gym!

#1064318
1.0
Details
I have been being charged a monthly fee of around $10 even though I cancelled my membership over a year ago & when trying to get that cancelled, they kept on saying I needed to go into the club! It was their mistake!
Comment
Show
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality

La Fitness - HORRIBLE SERVICE

#1044592
2.1
Details
Had incredibly unsatisfactory experience with this gym. Originally purchased membership in North Richland hills, which has been running late in opening by 3 months!! Was told I could use euless location until it opens, only to experience incredibly rude service from manager, aaron b. Will not be coming back, canceling membership. Rather use antiquated machines at 24 hour fitness Southlake.
Comment
Show
Billing Practices
Customer service
Equipment Quality
Location
Product or Service Quality
Staff
Value for money

LA fitness' modern facility and professionally dressed staff approaching you with a warm smile is quite appealing and inviting. But this is all a facade. LA fitness management team both local and corporate is a poor excuse for a business. The way they handle customers...
Read more
2.2
Product
La Fitness Membership
I didn't like
  • Shity
  • Customer service
  • How they lie and do business
#1116681
Reply to reviews
I visited the LA Fitness center in Delray Beach FL on Aug. 6 to inquire about options for my working out there for the 1-month that I would be visiting in the area. I was told by Frank that the best offer he could make was a charge of $95 for that period. I thought...
Read more
2.3
Product
La Fitness Membership
I didn't like
  • Staff taking advantage of me
  • Being deceived
  • Charged for services
#1100815
Reply to reviews

The LA Fitness gym in Downingtown is AWESOME! I don't know who hires all of the people there, but Kudos to them! I believe Sam Kennedy does some/if not all of the hiring though, and she also takes fabulous care of the gym as the OM. I do know that she hired Frank...
Read more
Product
La Fitness Membership
#1082442
Reply to reviews
LA FITNESS in Wayne, NJ lacks any professional management. Those who sign up customers play silly games and take greater risk than they realize, and open the gym for potential litigation and poor review. They neither read or comprehend the agreement contract. We signed...
Read more
Product
La Fitness Membership
#1080540
Reply to reviews
I went to LA Fitness to try and help my body alleivste some back pain with stretching and gettind advice for the appropiate work out? A representative talk to me., signed me up for a one year trainer and I don't speak english very well but when I explained I don't want...
Read more
1.3
Product
La Fitness Membership
I didn't like
  • Unfair business to customers
  • Deceptive practices
  • Unethical and fraudulent
#1080296
Reply to reviews
Until La Fitness bought our clubs and our memberships where transferred. I can now say without a doubt this facility and company is the worst run club out there! They have no care or respect for the members, your a $ renewable commission entity $. The management is...
Read more
2.3
Product
La Fitness Membership
#1073189
Reply to reviews
If they want to make things right they should refund my money I have not used the gym since November they said well your membership is good until August I paid the first and last membership fees when I joined. I hate LA Fitness now I was glad to be a member until they...
Read more
Product
La Fitness Membership
#1071009
Reply to reviews